|Καλώς ορίσατε στο επίσημο blog της Ήβης Αδάμου|
Αποκλειστικά νέα, βίντεο, φωτογραφίες κ.α.
You can translate the blog, clicking on "Translate", down right.

10 πράγματα που δεν ξέρατε για την Ήβη Αδάμου!

By | Τετάρτη, Ιουλίου 21, 2010
(Κάντε κλικ στην εικόνα για να την δείτε)

«Είμαι γεννημένη στις 24 Νοεμβρίου του 1993. Τοξοτάκι δηλαδή».

«Έχω δύο αδερφές, τη Δέσποινα, 18 ετών, και την Κλεοπάτρα, 10. Η μαμά μου μαζί με τη μεγάλη μου αδερφή ήταν αυτές που έκαναν την αίτηση για το X-Factor. Τους είχα ήδη πει ότι θα μου άρεσε να πάω, αλλά δεν είχα ιδέα ότι δήλωσαν συμμετοχή για μένα!».

«Έχω γεννηθεί στο Παραλίμνι, αλλά εδώ και πολλά χρόνια μένω στην Αγία Νάπα».

«Θυμάμαι την πρώτη φορά που ανέβηκα σε σκηνή μπροστά σε πολύ κόσμο για να τραγουδήσω. Ήταν σε ένα διαγωνισμό τραγουδιού στη Λάρνακα. Ήμουν μόνο 9 ετών. Και φυσικά είναι η πιο αμήχανη στιγμή που θυμάμαι να έχω ζήσει».

«Μου αρέσει να γυμνάζομαι, όταν προλαμβαίνω βέβαια. Το αγαπημένο μου είναι να κάνω διάδρομο, Κάνω γύρω στα 45 λεπτά».

«Δεν είμαι λάτρης της τεχνολογίας, όμως τα πάω όσο καλά χρειάζεται μαζί της: Τόσο δηλαδή ώστε να έχω μια πολύ καλή σχέση με το Internet και να χειρίζομαι τους τρεις λογαριασμούς μου στο facebook. Μου αρέσει πολύ να επικοινωνώ με τον κόσμο που μου στέλνει μηνύματα και να τους απαντάω η ίδια».

«Κάνω φωνητικά, πιάνο και θεωρία της μουσικής από την ηλικία των 10 ετών. Πλεόν δεν προλαμβαίνω να ασχολούμαι με όλα, όποτε συνεχίζω μόνο τη φωνητική, όμως ελπίζω του χρόνου να έχω χρόνο και για το πιάνο».

«Δεν έχω ακουμπήσει ποτέ κατσαρόλα στη ζωή μου, έχω την εντύπωση όμως ότι θα είμαι καλή στη μαγειρική. Σκέφτομαι να ξεκινήσω "μαθήματα" όπου να 'ναι».

Από το περιοδικό "Down Town" (18-24 Ιουλίου 2010)

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα