|Καλώς ορίσατε στο επίσημο blog της Ήβης Αδάμου|
Αποκλειστικά νέα, βίντεο, φωτογραφίες κ.α.
You can translate the blog, clicking on "Translate", down right.

Η συνέντευξη της Ήβης στο "It's Me"

By | Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010
Φωτογραφία από www.facebook.com/iviadamouofficialpage

Συνέντευξη της Ήβης στο περιοδικό "It's Me" που κυκλοφορεί κάθε Παρασκευή μαζί με το "X Magazine".

Santa Claus is coming to town, Last Christmas, White Christmas, Άγια Νύχτα, We wish you a merry christmas... Βάλε το νέο cd Χριστούγεννα με την Ήβη Αδάμου και... φαντάσου στα 17 σου να έχεις γίνει ήδη διάσημη, τα τραγούδια σου να παίζουν συνέχεια στα ραδιόφωνα, το album σου να γίνετε χρυσό σε λιγότερο από έξι μήνες και τ' αγόρια να κόβουν φλέβες για σένα! Ό,τι ακριβώς συμβαίνει στη ζωή της Ήβης Αδάμου, η οποία λίγο πριν φύγει για τις γιορτές των Χριστουγέννων, δίνει την πιο... X mas συνέντευξη της ζωής της!!!


Ποιό είναι το αγαπημένο σου τραγούδι από το χριστουγεννιάτικο cd;
Μου αρέσει πάρα πολύ το τραγούδι "Santa Claus is coming to town" γιατί πραγματικά με βάζει για τα καλά στο κλίμα των χριστουγέννων!!!

Πιστεύεις στον Άγιο Βασίλη;
Ναί, πιστεύω!

Τι θα του ζητήσεις φέτος;
Νομίζω δε θα του ζητήσω κάτι άλλο γιατί αισθάνομαι πως τα έχω όλα, κάνω αυτό που αγαπάω κι αισθάνομαι πως αυτό είναι το πιο σημαντικό!!!

Πως ένιωθες όταν έπαιρνες βαθμολογία λίγο πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων;
Αυτό πραγματικά ήταν ότι χειρότερο μου, όμως φέτος αλλάξανε τα συστήματα, είναι τετράμηνα κι έτσι ευτυχώς θα πάρουμε βαθμολογία μετά από τις γιορτές.  Μόλις το μάθαμε χαρήκαμε όλοι οι μαθητές: "Ωραία, θα πάρουμε μετά βαθμούς κι έτσι δε θα μας κόψουν τις εξόδους μέσα στις διακοπές μας..."

Σε άγχωνε η βαθμολογία;
Αγχωνόμουν κι έλεγα "Ωχ! Αν είναι πολύ κάτω οι βαθμοί μου... κατάλαβα!" Όμως από την άλλη δεν μπορώ να πω ότι είχα ποτέ πρόβλημα με το σχολείο!

Τι θα έκανες αν ήσουν το πνεύμα των Χριστουγέννων;
Θα διόρθωνα τα οικονομικά προβλήματα, θα χάριζα υγεία σε όλους και θα έφερνα το άτομο που επιθυμεπιθυμεί ο καθένας μας κοντά... όμως αυτά θα τα έκανα αν είχα τη δυνατότητα, που δυστυχώς δεν την έχω!

Το πιο όμορφο χριστουγεννιάτικο δώρο που σου έχουν προσφέρει;
Είναι ένα ματάκι που μου δώρισαν οι γονείς μου, το έχω μέχρι τώρα και γενικά μου φέρνει τύχη!

Σε ποιό μέρος θα ήθελες να πας τις ημέρες των Χριστουγέννων;
Θα ήθελα πολύ να πάω στην Αμερική γιατί γενικά έχω ένα κόλλημα με την Αμερική, μου αρέσουν τα μεγάλα κτίρια... γενικά μου αρέσει, αλλά φέτος δεν θα πάω Αμερική!

Που θα πας τις γιορτές;
Θα πάω στη Βουλγαρία για να δω τους συγγενείς μου και φυσικά να ξεκουραστώ!

Είναι η μητέρα σου από εκεί;
Ναί.

Πώς είναι εκεί τα Χριστούγεννα;
Έχει πολύ χιόνι, τρώνε αρκετή γαλοπούλα, υπάρχει πολύ ωραία χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, την ημέρα της πρωτοχρονιάς ο ουρανός γεμίζει πυροτεχνήματα... δε θα έλεγα πως είναι πολύ διαφορετικά από εδώ!

Έχεις πάει ποτέ στο χωριό του Άγιου Βασίλη;
Ποτέ, αλλά θα ήταν πολύ ωραία να το επισκεφτώ κάποια στιγμή, έχω περιέργεια να δω πως είναι...

Στόλισες χριστουγεννιάτικο δέντρο;
Παλιά το στόλιζα ένα μήνα πριν, τελευταία βλέπω να το στολίζουν και φέτος επειδή θα λείπουμε τις ημέρες αυτές, δε στολίσαμε καν!

Σε ποιόν θα δώσεις το πρώτο φιλί με την αλλαγή του χρόνου;
Στις αδελφές μου όπως και πέρσι!

Τι κάνεις συνήθως την πρώτη μέρα του χρόνου;
Φαγητό! (...γέλια) Πρώτα βρίσκεσαι με την οικογένεια και τους συγγενείς, μετά με τους φίλους και άντε πάλι από την αρχή...

Έχεις κερδίσει ποτέ φλουρί στη βασιλόπιτα;
Έχω κερδίσει και ξέρεις τι θυμάμαι; Ότι στο νηπιαγωγείο ανάμεσα σε τόσα παιδιά που ήμαστε, κέρδισα εγώ το φλουρί και είχα χαρεί πάρα πολύ!

Τελικά γιατί μας αρέσουν τόσο πολύ τα Χριστούγεννα;
Είναι μια χαρούμενη γιορτή, στολίζεις, ανταλλάσεις δώρα, βρίσκεσαι με ανθρώπους που έχεις να δείς καιρό, βλέπεις μακρινούς συγγενείς...

Μαζί με το αγαπημένο σου χριστουγεννιάτικο τραγούδι, τι άλλο σε βάζει στο κλίμα των γιορτών;
Τα λαμπάκια στους δρόμους... όσο πιο πολλά είναι, τόσο καλύτερα!

Τι θα φορέσεις την Πρωτοχρονιά;
Δεν ξέρω αλλά σίγουρα θα φοράω ό,τι πιο ζεστό έχω γιατί στη Βουλγαρία κάνει πολύ κρύο!

Ποιά είναι η ευχή σου για το 2011;
Να ξεπεραστούν όσα προβλήματα υπάρχουν, πάνω απ' όλα υγεία γιατί αυτό είναι το σημαντικότερο και λίγες ακόμα εκπλήξεις όπως και πέρσι!

Τι εκπλήξεις θέλεις για σένα;
Κι άλλους χρυσούς δίσκους, όσο πιο πολλές συναυλίες γίνεται...

Για αγόρι δε λες κουβέντα...
(...γέλια) Τι να πω για αγόρι, αν είναι να γίνει κάτι θα γίνει... δεν το ορίζω εγώ!


Δείτε το περιοδικό με τη συνέντευξη και τις φωτογραφίες ΕΔΩ!

Authur: Zoe
Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα